Moderna ERP platforma augošiem uzņēmumiem

Mēs esam pārliecināti, ka Odoo ir pilnvērtīga IT platforma augošam uzņēmumam. Tapēc KECOM ir Odoo ieviešanas partneris Latvijā.

Odoo ir biznesa aplikāciju kopums, kas nodrošina visu uzņēmuma galveno procesu kontroli: rēķinus, noliktavu, ražošanu, projektu uzskaiti, klientu piesaisti, mājaslapu, veikalu un daudz ko citu.

Odoo moduļu izvēlne

Moderns risinājums bez liekas bagāžas

Odoo ir unikāls ar to, ka tas ir ļoti vienkārši lietojams un tai pat laikā visas programmas ir pilnībā savienotas savā starpā.

Veksmes stāsts: Uzņēmums ievieš Odoo tikai savas noliktavas uzskaitei. Pēc laika kad uzņēmums konstatē nepieciešamību ieviest iepirkumu izsekošanu. Pateicoties Odoo, preču datubāze jau ir iesākta noliktavā. Arī iepirkumu modulis Odoo ir pieejams lietošanai bez papildu licenšu izmaksām.

Viss iekļauts

Odoo priešrocība ir tā, ka komplektā ar pazīstamajām ERP aplikācijām kā noliktava, rēķini un ražošana komplektā nāk citas aplikācijas par kas nemanāmi savienojas savā starpā un ļoti labi spēj nodrošināt lielu daļu no uzņēmuma operācijām. Tādas lietas ko tipiski atsevišķi integrē speciālos pasūtījumos - CRM, kalendāri un pat e-veikals jau ir iebūvēti.

Odoo iepirkuma pasūtījuma piemērs

Veiksmes stratēģija - izstrādājam to, kam ir liela pievienotā vērtība, pārējo atstājam Odoo ziņā

Mēs KECOM arī nodarbojamies ar pielāgotu IT sistēmu izstrādi un integrēšanu ar uzņēmumu ERP sistēmām. Liela daļā no tā ko mēs gatavojam citām sistēmām Odoo jau ir standartā.

Tapēc mēs iesakām stratēģiju: procesiem kas ir līdzīgi industrijā - iepirkumi, noliktavas, klientu piesaiste, personāls, e-komercija - lietot standarta IT risinājumus kā Odoo. Savukārt procesiem, kas nodrošina jūsu pārākumu par konkurentiem - jūsu "biznesa izdošanās receptei" - tur ieguldīt un ieviest speciāli izstrādātas IT programmas. Skatīt sistēmu izstrāde.

Uzziniet vairāk

Ja vēlaties uzzināt vairāk par iespēju ieviest Odoo savā uzņēmumā, atstājiet savu kontatkinformāciju. Mēs ar jums sazināsimies!