Mēs esam pārliecināti, ka Odoo ir pilnvērtīga IT platforma augošam uzņēmumam. Tapēc KECOM ir Odoo ieviešanas partneris Latvijā.
Odoo ir biznesa aplikāciju kopums, kas nodrošina visu uzņēmuma galveno procesu kontroli: rēķinus, noliktavu, ražošanu, projektu uzskaiti, klientu piesaisti, mājaslapu, veikalu un daudz ko citu.

Odoo ir unikāls ar to, ka tas ir ļoti vienkārši lietojams un tai pat laikā visas programmas ir pilnībā savienotas savā starpā.
Protams, ir iespējams izstrādāt uzņēmumam savu unikālo IT sistēmu kādam procesam. Arī ar to mēs KECOM nodarbojamies. Tomēr Odoo priešrocība ir tā, ka komplektā nāk vēl vismaz 20 citas programmas par to pašu cenu.
Jūs varat ieviest sev Odoo tikai noliktavas uzskaitei. Un pēc gada, kad uzņēmumam nepieciešams ieviest iepirkumu izsekošanu - viss jau ir integrēts un arī Iepirkumu modulis Odoo jau gatavs lietošanai bez papildu licenšu izmaksām.

Tapēc mēs iesakām stratēģiju: procesiem kas ir līdzīgi visās industrijās - iepirkumi, noliktavas, klientu piesaiste, personāls - lietot standarta IT risinājumus kā Odoo. Savukārt procesiem, kas nodrošina jūsu pārākumu par konkurentiem - jūsu "biznesa izdošanās receptei" - tur ieviest pielāgotus un speciāli izstrādātas IT programmas.