Ekspress Ieviešana

Pilnvērtīga Odoo ieviešana divu nedēļu laikā — ar pamatfunkcijām, kas uzņēmumam nepieciešamas, lai sāktu strādāt efektīvāk jau šodien.

Pilnvērtīga sistēma divās nedēļās

Ātra, droša un praktiska Odoo ieviešana.

Odoo Ekspress ieviešana ir intensīvs divu nedēļu projekts, kura laikā mēs kopā ar jūsu komandu iestatām pilnvērtīgu darba vidi ar galvenajām Odoo funkcijām – pārdošanu, rēķiniem, noliktavu un klientu uzskaiti.

Mērķis ir panākt, lai pēc divām nedēļām jūsu uzņēmums jau reāli strādātu Odoo vidē – nevis tikai testētu vai gatavotos.

Tā ir ideāla izvēle uzņēmumiem, kas vēlas sākt lietot modernu ERP bez liekas sarežģītības vai ilgiem ieviešanas posmiem.

Odoo aplikācijas -
Rēķini un piedāvājumi
pilna dokumentu aprite vienuviet. Veido un nosūti piedāvājumus, pārveido tos par rēķiniem un seko apmaksas statusiem. Iekšējās piezīmes un komentāri palīdz kolēģiem strādāt kopīgi.
Noliktava un krājumi
precīza uzskaite un atlikumu kontrole. Sekojiet precēm un piegādēm, izmantojot Odoo standarta rīkus. Visas darbības tiek reģistrētas automātiski, nodrošinot pārskatāmību bez Excel failiem.
Klientu uzskaite (CRM)
visi kontakti un pārdošanas iespējas vienā vietā. Vēsture, piedāvājumi, rēķini un komunikācija redzama vienotā klienta kartītē. Vairs nav jāmeklē e-pastos vai piezīmēs.
Automātiska e-pasta sūtīšana
piedāvājumi, pasūtījumi un rēķini tiek nosūtīti tieši no Odoo, saglabājot komunikācijas vēsturi pie klienta. Sistēma atceras adresātus un ļauj nosūtīt dokumentus ar vienu klikšķi.
Apmācība ar jūsu datiem
reāla mācīšanās, nevis demonstrācija ar svešiem piemēriem. Iestatām sistēmu ar jūsu uzņēmuma datiem un procesiem, lai komanda uzreiz redzētu praktisku pielietojumu.
Dokumentācija
uzņēmuma iekšējā zināšanu bāze tieši Odoo vidē. Ieviešanas laikā mēs sagatavojam detalizētus pierakstus par jūsu pielāgotajiem procesiem un konfigurācijām, lai viss būtu viegli pieejams un saprotams arī nākotnē.
Mobilā aplikācija
Odoo darbojas arī viedtālrunī vai planšetdatorā, ļaujot izrakstīt rēķinus, pārbaudīt noliktavu vai atjaunot klientu informāciju no jebkuras vietas pasaulē. Viss, kas nepieciešams, — interneta pieslēgums.
Digitalizācijas stratēģijas piedāvājums (iekļauts bez maksas)
ja plānojat nākotnē piesaistīt finansējumu, sagatavojam konkrētu plānu ar ieteikumiem un izmaksām nākamajam attīstības posmam.

Gan pirmajam solim, gan nākamajam līmenim

Kam piemērota Odoo Ekspress ieviešana

Uzņēmumiem bez esošas ERP sistēmas

Daudzi mazie un vidējie uzņēmumi joprojām strādā ar Excel tabulām, manuālām rēķinu sagatavošanām vai dažādām atsevišķām programmām. Tas darbojas, kamēr komanda ir maza, taču kļūst apgrūtinoši, augot apjomam un klientu skaitam.

Odoo Ekspress ieviešana palīdz vienuviet apvienot visus galvenos procesus — pārdošanu, rēķinus, noliktavu un klientu uzskaiti. Jau pēc divām nedēļām uzņēmumam ir pārskatāma, sakārtota sistēma, kas ietaupa laiku un samazina kļūdas ikdienas darbā.

Uzņēmumiem, kas gatavojas digitalizācijas atbalstam

Daudzi uzņēmumi plāno izmantot valsts digitalizācijas atbalstu, taču vēlas sākt uzlabojumus jau tagad. Odoo Ekspress ieviešana ļauj to izdarīt — ātri ieviest pamatfunkcijas un sākt strādāt digitāli, kamēr projekts vēl tiek plānots vai gatavots iesniegšanai.

Tādā veidā valsts digitalizācijas atbalstu iespējams izmantot mērķtiecīgāk — nevis pamata ERP uzstādīšanai, kas ir katrā uzņēmumā, bet unikālo procesu automatizācijai, integrācijām un uzņēmuma konkurences priekšrocību nostiprināšanai.

Vietējā pieredze. Reāla palīdzība.

Kāpēc izvēlēties KECOM

Fokusējamies uz Latvijas uzņēmumiem.
Strādājam tieši ar vietējiem mazajiem un vidējiem uzņēmumiem — pazīstam tipiskās situācijas, normatīvus un darba stilu. Risinājumus veidojam tā, lai tie atbilstu Latvijas tirgus realitātei, nevis tikai teorijai.
No ieviešanas līdz uzturēšanai.
Palīdzam ne tikai uzstādīt sistēmu, bet arī iemācām ar to strādāt. Pēc projekta beigām paliek ne tikai Odoo vide, bet arī izpratne, kā to izmantot patstāvīgi. Mēs palīdzam komandai kļūt patiesi pašpietiekamai.
Dokumentēts un saprotams process
Visas konfigurācijas un pielāgojumi tiek pierakstīti Odoo “Knowledge” sadaļā, lai viss būtu pārskatāms arī nākotnē. Skaidra dokumentācija un vienota zināšanu bāze nodrošina, ka nekas nepaliek “galvās” vai e-pastos.

Pieteikt Odoo Ekspress ieviešanu

Ja vēlaties sākt ar Odoo divu nedēļu laikā vai vienkārši uzzināt, vai šis risinājums ir piemērots jūsu uzņēmumam — atstājiet savu kontaktinformāciju. Mēs ar jums sazināsimies, lai precizētu detaļas un piedāvātu piemērotāko risinājumu.

Vārds vai uzņēmuma nosaukums

Telefons vai e-pasts

Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības Kamera Odoo Partner Līdzfinansē ES | Nacionālais Attīstības Plāns 2027 Latvijas Investīciju un Attīstības Aģentūra